I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

عیدتون مبارک, امیدوارم سال خوبی رو کنار خانواده هاتون توام با سلامتی و موفقیت و شادی و امید داشته باشید.

تشکر میکنم از همه دوستانی که در دومین نوروز فن کلاب در کنار ما هستن و یه تشکر ویژه از کسانی که برای دومین باره این پست رو میبینن و پارسال همین موقع شاهد همچین مطلبی تو وب بودن.

به نمایندگی از طرف تیم مدیریتی فن کلاب I.Boice یه بار دیگه سال نو رو تبریک عرض میکنم و از بابت کمبودهایی که در سال گذشته داشتیم, نظری جواب ندادیم, سو تفاهمی بوده, درخواستی بدون پاسخ موند, کمال پوزش رو دارم.

در نهایت هم, مثل گذشته, امیدوارم در سالی که پیش رو داریم بازهم از ما حمایت بکنید و سال بعد هم شاهد این پست تبریک سال نو باشید.

با تشکر



نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت1:17---5 فروردين 1394
سال نو شما هم مبارک
مرسی از این سایت خوبتون


کوثر
ساعت16:13---3 فروردين 1394
عید شما هم مبارک وبازم ممنون از این سایت عالیییییییییییییی
پاسخ:همچنین :)


مهسا19
ساعت17:13---2 فروردين 1394
سلام سلام سال نوی همگی مبارک
شرمنده من نتم تموم شده بود دیر رسیدم
ایشالا سال خوبی کنار هم داشته باشیم
پاسخ:علیک سلام, سال نو شما هم مبارک. ایشالا :ایکس


بهار
ساعت13:54---1 فروردين 1394
دمتون گرم
خداییش سایتتون عالیه.
من که هرروز چکش میکنم
سال نو مبارک
BOICE forever
پاسخ: :)


aliran
ساعت3:57---1 فروردين 1394
سلام.منم سال نو را به همه دوستان و مدیران سایت تبریک میگم.خیلی خوشحالم که با سایت شما و همچنین طرفداران این گروه آشنا شدم.وقعا خوشحال میشم وقتی آدم های هم نظرم رو اینجا میبینم.برای همه دوستان و گردانندگان این سایت که بی منت تلاش میکنن که همیشه سایت بروز باشه تا ما از اخبار مطلع باشیم تشکر میکنم.انشاالله دوستان در سال جدید به تمام وجود خود از فن کلاب با کامنت های گرم خود حمایت کنند تا مایه دل گرمی و قوت مدیران فن کلاب باشه تا سایت به کار خودش در سال جدید و با قوت بیشتر ادامه بدهد.دوستون دارم خیلی زیاد
پاسخ:خواهش میکنم, ایشالا شما هم سال خوبی رو پیش رو داشته باشی و در کنار ما اوقات خوشی رو بگذرونی


houra
ساعت3:14---1 فروردين 1394
سلام آقا هادي خسته نباشيد گفتم زودتر بيام عيدو به شما و پوران جون و آقا محمد رضا و همع بويساي ايراني تبريك بگم و از زحماتتون تو اين يك سال تشكر كنم و, عذر خواهي كنم اگر نتونستين خوب شما و بچه هاي سي ان و حمايت كنيم ايشالا تو سال جديد بتونيم جبران كنيم اميدوارم همگي سال خوب و پر باري داشته باشيد و به آرزوهاتون برسيد و سي انم حسابي موفق باشه عيد همگي مبارك
پاسخ:همچنین شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 1 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com